Sunday, May 15, 2011

memory..

td kuar makan dgn MR kat stulang..
ramai betol org lepak kat tepi2 laut tu..
ramai bdk2 motor..
ada gak couple2 yg dok dating..

bila tgk diorg, tingat kisah aku dgn MR..
masa blom ada motor kat jb ni..
kitorg dating ke mana2 pun guna keta je..
1 day tu, pinjam motor my housemate..
nk g bank je pon..
tp bila da naik berdua..
rasa bes lak..
trus ajak MR pusing2 bandar jb dgn motor jap..
rasa best sgt..

skrg bila da ada motor..
klu kitorg nk ke mana2 tempat yg dekat dgn rumah + dgn cuaca yg cun..
mmg kitorg akan guba motor je..
sgt menjimatkan wang, hehehehe...

ceta sal MR ni..
lg 2 bulan, genap setahun kitorg kawen..
Alhamdulillah..
selama berumah tangga ni blom penah ada dugaan yg berat2..
gadoh2 manja ada lar..
sebenarnya smua ni berkat kesabaran MR yg sgt sabar layan karenah aku..
klu dia xsbr, aku rasa mmg tiap2 ari berperang kot..
huhuhu..
tima kaseh ye sayang..

klu ada yg bertanya bila kitorg nak ada anak..
aku just nk bgtau..
xda mana2 pasangan yg berkahwin xmau anak..
cuma cepat or lambat je rezeki tu Allah nak bg kat kita..
tiap2 hambanya, Allah bg rezeki xserupa..
tp aku skrg ni da jarang org tnya sal anak..
masa mula2 kawen dulu ada lar..
maybe org pon da bosan kot nk tnya..
tp klu lg yg tnya pas ni..
aku rasa nk tnya je org tu blik..
"ko tau ke bila ko nak mati?"
klu dia leh jwb soalan aku ni..
insyaAllah aku akan jwb soalan dia..


image dan entry tiada hubungan, hehehe





No comments: