Saturday, May 28, 2011

menabung..

start 1hb jun ni kitorg da stat kena byr ansuran umah kitorg..
so, aku dgn bijaknya bg cadangan kat MR suh menabung..
memandangkan kitorg br je blik tabung bentuk teddy bear yg comel lote..
so, aku pon suggest kat MR suh menabung sehari rm10 sorg..
n tiap2 kali dia nk bli rokok, WAJIB dia letak gak rm10 dlm tabung tu..
hehehehe..
mcm lar sblm ni xpyh byr duit umah kan?? hahahaha


letak dulu pic tabung ayam sapa ntah ni..
nnt br upload tabung bear kitorg yg comei tu..



ni lar tabung bear kitorg yg cute sgt tuh, hehehe..
siap ada byg2 duit lg kat dlm tu.. hahahaha


1 comment:

Senah Senator... said...

hahah suka.. bagus terus menabung