Wednesday, May 4, 2011

surat taraf berpencen..

taun ni  genap 3 tahun aku berkhidmat dlm kastam..
da mcm2 aku belajar selama keja kat sini..
da 3 taun jugak lar aku merantau cr rezeki kat jb ni..
Alhamdulillah..
taun lepas dlm bulan 8 aku da terima surat pengesahan jawatan aku dr SPA..
skrg ngah tggu surat taraf berpencen lak..
mcm lama lg je..
aku nk kuarkan epf aku senanya..
nk tutup akaun kwsp tu..
tp nk bt smua tu kena ada surat taraf pencen dr spa..
aku pon xtau knp lmbt sgt..
da 3 taun keje pon xdpt lg..
MR lg ksian..
da 3 taun keja, surat sah jawatan pon blom dpt lg..
aku pon xtau mcm na pihak pengurusan wat keja..
yg keja 2 taun pon ramai yg da sah jawatan..
hope, MR akan dpt surat tu a.s.a.p..




No comments: