Thursday, May 26, 2011

zuriat..

lagi sebulan lebih aku dgn suami akan celebrate our 1st anniversary..
kejap je rasa..
pernah plan masa mula2 kawen dulu..
our 1st celebration sambut "bertiga"..
nak pegi jejalan mana2 sama..
bawa anak kitorg..
huhuhu..

tp belom rezeki kitorg lg..
apa pun masih bersyukur kpd Allah krn bahagiakan hidup kitorg sampai ke saat ni..
walaupun kitorg masih berdua..
bkn Allah xbg apa rezeki pun kat kitorg..
kitorg ada gak rezeki dlm bntuk lain yg Allah bg..
dlm hampir setahun kitorg kawen ni, kitorg dpt gak bli umah sendiri..
Alhamdulillah..

mungkin 1 ari nnt rezeki kitorg suami isteri utk menimang cahaya mata sendiri akan menjelma jugak..
rezeki utk ada zuriat sndri utk kitorg pelihara n beri kasih syg mcm pasangan suami isteri yg lain..
insyaAllah..
Allah lebih mengetahui apa yg terbaik utk hambaNya..
setiap hari berdoa semoga Allah kurniakan zuriat utk kitorg..
amin..


tahniah utk nadya aqib utk kandungan kedua ni..
happy for both of u..

2 comments:

ashra said...

insyaallah,saya doakan juga ye..amin.mudahan ada rezkinya nanti

Sheila Radzi said...

tima kaseh kak ashra..doakan akak gak utk 2nd baby...