Sunday, June 12, 2011

emosi..

ari ni emosi aku sgt terganggu..
semua pasal upt result je..
ntah lar apa yg buatkan aku berfikir sgt sal hal ni..
sebelom ni, klu aku delay period 3 bulan pun, bila wat upt, result dia negatif..
blom penah lg positif..
tp td pg, selepas dah beberapa bulan aku xpenah wat upt, bila wat result dia positf w'pn agak kabur sket..
tp line yg agak kabur tu laju je muncul..

mgkn aku terlampau seronok td smpi lupa nak bersabar..
sbb tu result upt kali kedua aku ari ni yg aku wat kat klinik negatif..
aku senanya last period 5-10 haribulan mei..
aku pnya period mmg regular..
so, utk bulan ni aku jangka period aku 8hb jun..
smpi ke saat entry ni ditulis, blum ada tanda2 lagi period akan dtg..

aku pun xpasti samada naluri aku ni percaya aku pregnant or not..
hati aku dah jadi berbelah bahagi dah..
emosi rasa mcm down sgt2..
smpi aku buat MR susah hati sgn emosi melampau aku ni..
sian kat MR..
dia plak yg terkena tempias emosi melampau aku ni..
mcm2 dia buat nak bagi aku senyum kat dia..
smpi last, dia mintak maaf kat aku..
pdhal dia xbuat salah apa pun..
aku berdosa hari ni dgn dia..
"saya mintak maaf sgt2 kat abang"

bkn niat saya nk buat abg mcm tu..
tp hati saya ni rasa mcm2 hari..
rasa menyesal pun ada bila wat upt td pg..
sepatutnya sy tggu abg ada kat umah dgn sy..
bkn buat diam2 time abg g keje..
tp percayalah, sy cuma xmau abg kecewa lg..
sy xsggp tgk muka abg yg frust bila upt negatif..
mcm kat klinik td..
sy tau abg kecewa sgt2 tp abg xmau tunjuk kat saya..
sy mintak maaf sebab skali lagi kecewakan abg..

"YA ALLAH, KAU JAUHKANLAH DIRIKU DARI BISIKAN2 SYAITAN"

No comments: