Sunday, June 26, 2011

A' famosa resort

penat sungguh weekend ni..
semalam plg penat coz uruskan rombongan dr tabung haji indonesia seramai 300 org..
diorg wat famili day kat a'famosa melaka..
so, aku dgn MR tlg my fren uruskan ketibaan diorg kat jeti stulang laut hingga diorg smpi ke melaka..
penat tol uruskan diorg..
mcm2 karenah..
semalam smpi kul 3 pg br setel hal diorg..
dgn ada yg xdpt bilik lar..
bilik rosak lar..
mcm2 lar..

diorg stay kat condominium d'savoy..


agak bes jugak lar stay kat sini..
kitorg pun dapat 1 apartmen..
so, aku dgn MR merasa lar honeymoon kat sini..
hehehhehe..

pg2 td diorg gerak ke kl..
so, kitorg kul 10 dah gerak blik jb..
otw blik singgah muar utk makan..
muar kan terkenal dgn mee bandung, asam pedas n sate..
so, aku dgn rakusnya pun makan lar ketiga-tiganya..
hahahahaha..
tamak kan?
pastu perot mula lar rasa xselesa..
huhu..
kul 3 ptg td keja..
tp kitorg suami isteri dtg kul 5 ptg..

smpi je opis, trus masak laksa johor kat opis..
kuah mmg dah siap..
cuma sediakan laksa n ulam2 je..
so, dgn tamaknya aku pun makan lg laksa johor..
hehehehehe..
skrg perot rasa amat sendat..
rasanya byk makanan lg dr baby pnya saiz..
hehehehe

apapun, setiap hari aku sentiasa doakan anak dlm rahimku ini membesar dgn sihat dan sempurna..

No comments: