Monday, June 6, 2011

tentang suami...

kesian kat suami..
bila tgk aku meloya.. pening...
mesti dia ckp aku peknen..
pdhl aku sndri xrasa pon aku peknen..
tp aku tau badan aku byk angin...
tu yg slalu fenin n loya tu..
huhuhu...

smalam bila kitorg sembang pasal ot yg tgh byk kat opis..
( Alhamdulillah...)
dia ckp kat aku ni rezeki anak kitorg..
huhuhu...
sedih sgt dgr dia ckp mcm tu..
aku tau dia mmg xsbr nk anak sndri..
dia sukakan budak2..

sedang berusaha, berikhtiar dan berdoa semoga kitorg akan dapat anak dlm masa terdekat ni..
AMIN..


4 comments:

Senah Senator... said...

ape ikhtiar ko dah wat??? kongsi =D

ashra said...

mudahan yeada rezki.amin.

saya skang da tak percaya simptom mual loya selagi tak positif.dek kerna tertipu dgn simptom,tu la yg buat kita menangis bila period.

samalah saya..bdn banyak angin la..

Sheila Radzi said...

husna: mcm2 dah ikhtiar..org kata minum air hira' karmila, aku pon minum.. smpi miss period 3 bulan.. tp upt negatif.. pastu minum serbuk debunga kurma + madu + air suam..
lg makan buah delima.. berurut pon dah..huhu.. tp apa pon, rezeki dr Allah Taala... aku n suami cuma berusaha dan berikhtiar ja..

Sheila Radzi said...

kak ashra: betol tu akak.. sy pon da xpercaya dah.. klu miss period pon xpercaya selagi upt negatif... klu upt positif pon selagi scan xnmpk apa pon xmau percaya..huhuhu..

mmg tiap2 kali period, rasa down sgt2.. huhuhu