Saturday, June 11, 2011

xtau nak gembira atau tak??

dlm entry sblm ni aku ada bgtau miss p delay dr tarikh sepatotnya..
pastu aku lak 2-3 ari ni asyik sejuk je badan..
nk kata demam xjugak..
xpening apa pon..
so, pg td dtg keja xmau ikot MR..
nk lmbt sket..

bgn je tdo, trus cari stok pregnancy test..
so, 1st urine aku td pg aku decide nk test...
Alhamdulillah...
ada 2 line kat result tu..
tp pas aku mandi, tgk lg skali, line yg 1 lg tu agak kabur tp still nmpk..
aku amek pic guna hp, trus mms kat MR..
dia pon mcm xpercaya..

aku lg lar...
mcm2 perasaan ada..
gembira, takut, keliru, xpercaya..
smua ada..
tgn trus menggigil bila tgk result tu..
mcm nk nangis pon ada..
smpi skrg masih mcm mimpi..
klu ikot LMP da 6 weeks da..
tp da decide nk g klinik utk kompemkan..

xmau berharap sgt..
tkt t upt tu bg result xbtl..
frust lagi kitorg suami isteri..
tp apa pun, jauh di dasar hati rasa sgt bersyukur dgn rezeki yg Allah Taala bagi ni..
and deep in my heart, i hope that's is true..


lebih kurang mcm ni lar result dia..
my own upt akan diupload kemudian..
kat opis xda usb, huhuhu...



ni lar aku pnya pregnancy test kit..
result agak blur sket..
xtau nk anggap positif or negatif..

No comments: