Saturday, July 2, 2011

1st anniversary..

lg 2 minggu aku dgn suami akan celebrate our 1st anniversary..
rasa skejap sgt masa berlalu..
rasa mcm br smlam kitorg di ijabkabulkan..
rupanya dah hampir setahun..
Alhamdulillah..
aku sgt bahagia hidup dgn MR..
aku harap dia pun rasa apa yg aku rasa ni..

slalu anniversary mesti ada hadiah kan?
aku xbg apa pun kot kan MR..
ckp lar aku bakal hadiahkan MR anak yg kitorg tggu selama ni..
bersyukur sgt dpt celebrate 1st anniversary bertiga..
kitorg mgkn akan bercuti ke Indonesia..
sbb utama coz dpt sponsor hotel dr someone..
siap dgn tourist guide lg..
Alhamdulillah, mgkn rezeki baby..

sblm ni ke Bali pun di sponsor beliau..
dan utk 1st anniversary ni pun beliau juga bermurah hati utk menaja kitorg..
Alhamdulillah..
jasa dan budi baik beliau cuma Allah je yg blh balas..
terima kasih yer..
kali ni kitorg cuma akan ke Batam je coz awal pregnancy ni MR xbrapa bg naik flight..
so, klu ke Batam, cuma akan naik feri dr JB selama 2 jam, insyaAllah..

xsbr rasanya nk pegi bercuti..
time tu baby pun dah berusia 10 weeks..
so, sgt berharap baby dah ckp kuat dah utk jejalan..
semoga Allah lindungi dan berkati perjalanan kami sekeluarga..

No comments: