Sunday, July 24, 2011

alahan ke?

skrg ni aku dah xleh telan lgsg nasi..
mkn je, br letak pinggan kat dapur, xsempat basuh pun, trus nak muntah..
g toilet je, trus terhambur kuar setiap butiran nasi tu..
sakit toksah kata lar..
muntah smpi kuar darah..
huhuhuhu..

lg 1 bila msk toilet..
nk mandi ke, bt apa pn kt toilet tu trus rasa nk muntah..
plg ketara bila nk mandi..
dulu ngat sbb gosok gigi..
mandi xgosok gigi pn muntah beria..
skrg ni smpi takut nk mandi..
tkt nak masuk toilet..

mmg xthn betoi lar..
next week dah nk posa..
tp apa yg aku rasa, xmcm thn2 sblm ni..
seronok nk smbt puasa..
tp kali ni perasaan takut tu mengatasi perasaan seronok..
takut xdpt nak puasa..
rasa rugi klu xdpt nk puasa..
mcm na nk puasa klu skrg ni, mkn pn xda selera..
hrp minum yogurt ja..
mkn roti 2 keping je sehari..
smpi pucat muka..
huhuhu..

tiap2 ari berdoa semoga Allah kurangkan alahan aku ni..
nak sgt berpuasa penuh taun ni..
nk p terawikh..
tp solat 5 waktu pn kdg2 xsempat tahiyat akhir dah nk muntah..
huhuhu..
semoga semua ni akan berakhir tibany Ramadhan nnt..
Amin...



No comments: