Tuesday, July 26, 2011

rantai baru hadiah dari MR..

hari ni MR 'hadiahkan' aku rantai..
rantai tali kasut..
hehhehehhe..
ni mak aku lar ni bg idea suh MR amek tali kasut, selawat, pkikan kat leher aku...
katanya utk kurangkan muntah..
wallahhualam..
aku ikut ja..
asalkan dpt kurangkan muntah aku ni..
skrg aku pki 2 rantai instead of rantai emas yg mak aku bg kat aku dr skolah dulu..
hehhehehehe...
ari ni gak aku rasa nikmat selepas mandi yg sebenar..
bkn apa, ari ni btl2 puas mandi..
mandi byk sgt2..
mandi air panas..
MR yg masakkan air..
3 baldi gak lar dpt..
rasa puas btl..
slalu mandi tipu2 ja..
mandi sket2 bt syarat..
takut nak mandi..
tp ari ni mmg btl2 mandi lar..
hhehehehheh...
bsk MR nk pasang water heater dah..
dah siap wiring tp blom berkesempatan nk pasang..
tp bsk tetap kena pasang..
insyaAllah...

No comments: