Saturday, October 8, 2011

hp..

td mak aku kol..
hp nokia classic adik aku hilang..
hilang selepas kwn2 dia mai rumah main ps2..
mak aku ngah tdo time tu..
sedar2, hp dah hilang..
pi tnya kat slh sorg kwn dia yg sama mai umh tu, dia kata si M yg amek..
amek sbb hp tu 3g..
bengang betoi kitorg..
dah lar sim kad adik aku tu pki postpaid..
pastu mntk tlg bdk2 lain p cr si M tu..
dh jumpa, tnya hp kt mana si M tu bgtau abg dia yg umor 19 thn amek..
lg bengang arr kitorg..
tp dia dah janji, mlm ni kul 9mlm dia nk antar..
mak aku dh bgtau..
klu xdpt hp tu mlm ni, bsk pg mmg nk p buat aduan kat sekolah n repot polis..
hope smua ni akan setel mlm ni gak coz klu blh kitorg xmau nk besar2 kan hal ni..
budak umor 10 thn baru..
dtg umah org, dh pndi nk mencuri..
apa nk jadi kat budak tu slps 10 thn?


ni je pun rupa hp adik aku tu..
bkn hp mahai pun..
tu pn org nak curi..

No comments: