Sunday, November 20, 2011

20.11.2011...

ada tak yang nak abadikan tarikh ni dalam hidup diorang?

20.11.2011

tahun ni memang banyak tarikh-tarikh yang ada no menarik kan?
bermula dgn..

01.01.11
11.01.11
01.11.11
11.11.11
20.11.2011

mesti ada yang memilih salah satu dari tarikh-tarikh di atas ni utk buat perkara yang paling bermakna dlm hidup mereka kan?
mungkin ada yang memilih utk bernikah..
memilih utk bertunang..
memilih utk melahirkan bayi mereka..
dan sebagainya..

tapi bagi aku, tarikh-tarikh tu xda makna apa pun..
aku xda lar nak buat something special pada tarikh-tarikh tu dgn MR..
bagi aku, setiap hari adalah istimewa selagi MR masih disisiku..
dan selepas ni akan lebih istimewa dgn kehadiran chentahati kami..
insyaAllah..

"semoga Allah sentiasa kurniakan kebahagiaan dalam hidup kami sekeluarga dan semoga kami berkekalan berkasih sayang selamanya, insyaAllah.."


1 comment:

Bui Junaidi said...

takder apa2 makna tarikh2 tu..lainlah kalau lahir pd hari tu