Saturday, November 12, 2011

baby..baby menyorok kat mana??..

hari ni dapat dua jemputan kenduri kawen..
walaupun hujan lebat dari pagi tadi, kitorang gagahkan jugak pegi..
kenduri pertama kitorang pegi kat dewan taman bakti..
sampai2, hujan pun dah renyai..
nasib baik buat kat dewan..
so, xberapa lar lecah sgt..
sbb ngah lapar, smpi2 cr tuan umah xjumpa, kitorang trus makan..

dah siap makan, lepak2 kejap..
pastu terjumpa dgn akak opis lama dulu..
dah setahun lebih xjumpa dia..
pas salam2, tanya khabar, akak tu tanya soalan bonus kat aku..
" sheila blom pregnant lagi ke?"
aku gelak je..
"akak, org ngah pregnant lar ni..dah 7 bulan dah"
akak tu pandang perut aku, pastu..
"tipu lar..xnmpk pn perut org pregnant"
hahaha..aku pn xtau nk ckp apa dah..

baby mmg mcm tu..
kalau kat umah, perut mmg nampak besar dah..
tapi bila kuar dari umah, terus nmpk perut mcm biasa..
MR kata baby malu-malu..
ye lar tuh..

"sayang menyorok kat mana ye tadi?"


No comments: