Saturday, November 5, 2011

bekerja di petang raya..

ari ni kena turn group aku keje di petang raya..
sama mcm masa aidilfitri ari tu..
kerja di petang dan pagi raya..
tp raya ari tu kitorang balik kg..
raya aidiladha ni malas lak nak balik kg..
so, lepak opis je lar..

td sampai je opis, ada mak cik tu br blik dr meniaga ketupat kat singapore..
so, yg baki xabeh di jual dia bg kat kitorang yg bekerja ni..
dia  bagi ketupat dgn lepat..
tanpa rendang..
so, kiotrang pun kuar g cari rendang kat kedai..
nasib ada jual lagi..
mahal tol rendang yg dah siap ni kan?
blom penah bli lagi..
so, agak teranjat boboi gak lar tgk harga dia..
nasib baik sedap..

No comments: