Thursday, December 22, 2011

33 minggu yang sangat indah..

alhamdulillah..
baby dah 33 minggu hari ni..
33 minggu yang sangat indah dalam hidup aku suami isteri..
bersyukur dengan kurniaan dari Ilahi ini..
sangat bahagia dengan hidup aku sekarang ni..

2 comments:

ashra said...

hehe..tak lama lagi da kita kan..
saya lewat dua minggu je la ni...

mudahan sesama kita bahagia =)

Sheila Radzi said...

akak dah 31 weeks lah ye?
memang sangat bahagia sekarang ni..
syukur diberi peluang rasa nikmat yang satu ni walaupun lambat sikit..
alhamdulillah..