Tuesday, December 6, 2011

kembali 'bertiga' malam ni...

malam ni aku, MR dan baby MRS kembali bertiga..
selama seminggu lebih mak dan adik aku stay kat umah kitorang..
tapi tadi, mak aku dah bertolak balik kulim naik bas jam 9.45 mlm..
semoga mak aku selamat sampai ke kulim, insyaAllah..
semoga Allah lindungi perjalanan emak aku..amin..

adik aku belom balik kulim lagi..
tadi pagi kitorang hantar dia ke KEM BIJAK KELAB TAHA 2011 - JOHOR..
besok pukul 3 petang baru balik umah aku..
kem tu dekat je dgn umah aku..
tapi diorang kena stay kat sana..
berkhemah lagi kat Pusat Ko-kurikulum Jb tu..
adik aku yang memang xpenah berkhemah memang sangat lar excited join kem ni..
sampai tido xlena semalam sebab xsabar nak pegi tadi pagi..
hehehheeh..

so, malam ni kat umah aku ni, kitorang kembali bertiga mcm sblm-sblm ni..
agak sedih jugak lah..
rasa sunyi je rumah ni..
sedih pun ada jugak..
tapi next week jumpa lagi dgn mak kat KL masa konvo nanti..
plan sehari selepas konvo nak ke genting..
mak dgn adik-adik belom penah sampai genting lagi..
so, ingat nak bawak la..

apa pun, sgt xsabar nak tunggu next week..
selain dari nak ke konvo dan jumpa mak then ke genting..
next week jugak nak jumpa baby..
nak scan 4d..hehhehehe

No comments: