Monday, December 12, 2011

masak sebelum datang keja..

selamat pagi semua..
hari ni aku kerja syif pagi..
so, tadi sebelum datang kerja, sempat lah masak kat umah utk adik aku..
ye lah, dia kan sorang-sorang kat umah..
aku pun xharap sangat kat dia nak sediakan makanan sendiri..
hari ni kira kali pertama lah aku masak dulu sebelum datang kerja..
datang kerja pun lambat..
masak punya pasal, heehehe..
aku dgn MR siap makan lagi kat umah..
so, xpayah nak beli dah..
jimat duit den, hehehehe...

2 comments:

Bui Junaidi said...

rajinnya masak dulu..bui bgn2 jer terus mandi,siap2 terus turun kerja..

Sheila Radzi said...

kak bui, saya punya time keja blh adjust dgn kawan2..so, xda lah kelam kabut sgt..ni masak pun sebab ada adik kat rumah..kalau x, bgn tdo pun ngam2 dgn time nak p keja..heheheh