Saturday, December 3, 2011

ombak rindu...

semalam petang bawak mak dgn adik aku p tgk wayang..
actually mak aku yang nak tgk wayang sangat..
dia nak tgk ceta ombak rindu..
so, semalam pas MR balik dr solat jumaat, kitorang pun siap-siap lar..
tgk internet ceta tu kat GSC leisure mall,pelangi kul 1500..
so, kitorang 1430 dah sampai kat leisure mall..
adik aku memang marah betol ajak dia tgk ceta ni..
tapi dia kena paksa tgk gak, hehehehe..

ceta ni pada pendapat aku so..so.. aje..
bosan gak lar nak tunggu abeh 2 jam tu..
jalan ceta bes tapi yang xbesnya banyak sangat scene yang dibuat ala kadar je..
MR pun sampai tertidur dia..
adik aku apatah lagi..
bebai lar dia tgk ceta xbes..
mak aku je yang layan ceta ni sepenuh ati dia..
part yang aku dgn MR paling suka ceta ni ialah view dia..
sangat lar cantik..
terutama masa scene kat kg Izzah tu..


2 comments:

ashra said...

owh ek?so so je ek..
saya tunggu astro first atau dvd je la..

mmg tak layan novel pun,tapi suka pelakonnya..
tengah nak kutip feedback semua orang..
tapi leh agak gak,mgkn so so je sbb crita gini,kena layan feeling sensorang lagi2 kalu yang baca novelnya kan..

Sheila Radzi said...

kak ashra: saya memang xleh layan movie ni..terkejar2 sgt babak dia..best baca novel lagi..rasanya akak dah blh upload kot movie ni..hehehe